Lancering van het 2e Everyday People magazine

Op donderdag 23 november schitterde de lancering van het 2e Everyday People magazine in alle diversiteit bij sponsor JEX. Op de cover niemand minder dan Feyenoord Rotterdam N.V. Arne Slot.

Een samensmelting van mensen uit alle lagen van de samenleving. De autowereld, bestuurders, de 3 Rotterdamse voetbalclubs, trainers, directeuren, royalty, vrienden en mensen die we geholpen hebben.
Maar ook de muziekindustrie was vertegenwoordigd, van Latin Village, Rotterdam Terror Corps tot aan de Urbán scène vulden de zaal met positieve energie. De avond was een levendig eerbetoon aan de inclusieve visie van Stichting Everyday People.
Het magazine werd niet alleen goed verkocht, maar ook met gulle donaties ondersteund. Hieruit sprak de kracht van een gemeenschap die samenkomt voor een gezamenlijk doel: het helpen van alledaagse mensen.

Mensen gingen geïnspireerd weg met een bewustwording. Jan-Paul Duijndam vertelt: “Wat mij wel bezig heeft gehouden, doen we wel genoeg met z’n allen? En dan bedoel ik voor de mensen om ons heen, en dat zijn dus ook de mensen op straat, ouderen, kinderen. En als ik bij mijzelf na ga, zeker wanneer jij vertelt over de mensen op straat, daar loop ik toch nog wel te snel langs heen. Daarom kom ik op 6 januari tijdens het nieuwjaar diner voor daklozen graag helpen!”

Het was een avond om met trots op terug te kijken, vol verbondenheid en diversiteit én ontroering.